Kundeservice
Trenger du hjelp med å finne riktig båtutstyr for din båt? Da er du på rett sted! Vår kundeservice er her til å veilede båteiere i Norden til å velge det optimale utstyret som passer til din båt og ditt behov. Vi står klare til å svare på dine spørsmål og gi deg eksperttips, slik at du kan få mest mulig ut av din båtopplevelse.
Åpningstider:
Mandag-Søndag 08:00 - 20:00
Tel: +47 22 82 00 70
Om du står i kø kan det være lettere å nå oss via e-post. Telefonsupport er på svensk eller engelsk.Du kan sende oss e-post på kundeservice@watski.no eller bruk skjemaet nederst på siden.
Skal du returnere en vare? Klikk her.
Mellom 23. desember og 1. januar kan det forekomme lengre svartider på spørsmål om ordre og levering. Leveringstider kan også bli lengre enn vanlig på grunn av juleferie.
Lager: Stengt fra kl. 12.00 den 23/12 til og med 1/1.
Ta kontakt med Klarnas kundeservice her eller løs problemene dine direkte i Klarna-appen.
Er det mulig å endre eller legge til noe i min bestilling?
Dessverre er ikke dette mulig. Vi plukker, pakker og sender bestillingen så fort den har kommet inn i vårt system.
Jeg ønsker å annullere min bestilling?
Vær oppmerksom på at selv om du har sendt en e-post om annullering av din bestilling til kundeservice, betyr det ikke at ordren er automatisk annullert.
Vent derfor på svar fra kundeservice hvor de bekreftet om dette har blitt annullert i vårt system.
Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse på e-post. Hva gjør jeg?
En ordrebekreftelse skal automatisk bli sendt til den oppgitte e-postadressen. Har du ikke mottatt noen ordrebekreftelse, vennligst kontakt oss så snart som mulig på kundeservice@watski.no.
Jeg har skrevet adressen feil, hva gjør jeg?
Har det blitt skrevet feil mottakeradresse så må man ta kontakt med kundeservice så fort som mulig. Vi skal da forsøke å hjelpe deg. Vi kan dessverre ikke garantere at vi klarer å endre i tide da vi pakker bestillinger fortløpende, men vi gjør alltid et forsøk.
Jeg ønsker å gjør en retur, hva gjør jeg?
Registrer din retur her: https://www.watski.no/return-consumer med ditt ordernummer og hvilke produkter som skal returneres.
Kan dere sende pakken min slik at jeg har det i morgen?
Vi har dessverre ingen ekspresslevering. Vår leveringstid er 1-4 arbeidsdager avhengig av hvor du bor i Norge og hvilket leveringsalternativ du velger.
Jeg ønsker å reklamere en vare som har blitt defekt innenfor reklamasjonstiden, hvordan går jeg fram?
Ditt kjøp er omfattet av forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsretten er to år, og i noen tilfeller fem år. Det betyr at du som kunde kan få en mangelfull vare reparert, byttet med en ny, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av situasjonen.
Registrer din reklamasjon. Legg gjerne ved bilder av feilen. Du vil etter registrering få muligheten til å laste ned en returetikett som du skal benytte når du returnerer varen til Watski.
Det er viktig at produktet emballeres godt slik at vi mottar den i lik stand som når du sendte den. Vi kommer så snart som mulig til å behandle reklamasjonen. Når reklamasjonen er behandlet vil du bli kontaktet av oss.
Hvordan blir jeg bedriftskunde?
Send e-post til business@watski.no med bedriftsnavn, organisasjonsnummer og og faktura- samt leveringsadresse.
Jeg ønsker å få rabatt på mitt kjøp?
Vi tilbyr våre kunder muligheten til å opprette et ønske om tilbudspris på kjøp over 20 000 kr. Å be om et tilbudspris fra oss er veldig enkelt, les mer: https://www.watski.no/om-oss/storkjopstilbud