Lukk
Meny
Kundeklubb
Handlekurv
Meny

Kundeservice

Har du bruk for hjelp eller søker du svar på et spørsmål? Finner du ikke svaret nedenfor kan du gjerne kontakte oss på formularet.

Ofte stilte spørsmål og svar

Hvilke leveringsalternativer har Watski?

Generell informasjon om levering på watski.no

Vi leverer over hele Norge. Dessverre er unntaket Svalbard og Jan Mayen. Vi sender alle pakker med fraktselskapet Bring / Posten.

Hente hos post i butikk: Din bestilling leveres til ditt nærmeste postkontor / post i butikk Du vil få en hentemelding fra Bring på SMS. Er ikke pakken hentet innen 14 dager vil den sendes i retur til Watski.

Hjemlevering: Din bestilling leveres hjem til deg av Bring. Du vil motta en automatisk SMS når pakken er på vei. Pakker leveres på døren mellom kl. 08-17 eller kl. 17-21, basert på postnummer.

Har Watski en fysisk butikk?

Nei, dessverre. Men til gjengjeld har vi åpent dag og natt 24/7. Slik kan du alltid finne de produktene du trenger. Det er kort leveringstid og du har åpent kjøp i 30 dager.

Produktet jeg ønsker å kjøpe er ikke på lager. Kan jeg bestille likevel?

Dessverre kan du kun bestille varer med grønn hake.
Når du er inne på produktet vil et produkt som ikke er på lager ha et rødt eller gult kryss på seg. Er krysset gult så betyr dette at varen er bestilt. Det vil også stå en forventet leveringsdato. Denne datoen er veiledende. Et rødt kryss betyr at varen ikke er bestilt og det er da uvisst når varen kommer på lager igjen.

Du kan inne på produktsiden skrive din e-post slik at du får beskjed når varen er på lager igen.

Hva er leveringstiden hos Watski?

Brings normale leveringstid:

1-2 arbeidsdager - Gjelder alle med postnummer mellom 0000-3999
2-3 arbeidsdager - Gjelder alle med postnummer mellom 4000-7999
3-4 arbeidsdager - Gjelder alle med postnummer mellom 8000-9999

Merk: Dette er veiledende leveringstid. Ved hjemlevering kan sendingen ta noen dager ekstra.

Kan jeg kansellere min bestilling?

Angrer du din bestilling er det viktig at du tar kontakt med oss så raskt som muligt ved å sende oss en e-post på kundeservice@watski.no eller ved at benytte kontaktformularen på hjemmesiden. Vi kan dessverre ikke garantere at vi klarer å endre i tide da vi pakker bestillinger fortløpende, men vi gjør alltid et forsøk!

SE ALLE SPØRSMÅL

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Da kan du skrive en e-post eller skrive til oss ved å benytte formularet nedenfor. Vi svarer så fort vi har mulighet, og oftest innen 24 timer på virkedager.

Beskjed: